Treziti-va si ocupati-va de site-ul firmei, nu de Facebook

Treziti-va si ocupati-va de site-ul firmei…

promovare online timisoara

De cateva luni stau de vorba cu persoanele de decizie de la firme legat de promovarea online si, cu foarte mare uimire, constat cum au ajuns sa-si neglijeze site-ul firmei, dar intretin si dezvolta pagina de Facebook dedicata companiei.

Sunt foarte dezamagit de acest aspect. Si pot argumenta in mod concret de ce este bine sa-ti faci postarile pe propriul site:

– postezi articole pe site-ul firmei, articole care, daca au continut unic si sunt relevante pentru utilizatorii nisei tale, vor fi indexate de motoarele de cautare, deci aduc trafic direct si utilizatori interesati de produsele sau serviciile tale

– pe site-ul tau, utilizatorul poate sa aiba acces usor la un articol, chiar daca el a fost postat acum un an, spre deosebire de FB, unde trebuie sa derulezi ca sa vezi postarile vechi, iar daca faci vreo 10 pe zi, ai omorat omul cu derularea in cronologie – cu cat ai mai mult continut pe site-ul propriu relevant pentru utilizatori, poti deveni o sursa relevanta de informare luata in calcul de catre motoarele de cautare

– un site bine pus la punct poate oglindi priceperea firmei in domeniul de activitate avut, deci poti oferi viitorului client motive sa te aleaga dintre multi altii din nisa

– daca pagina dedicata firmei tale pe Facebook are 1000 de aprecieri, posibil ca la o postare sa vada doar un procent de maxim 5% din cei care ti-au apreciat pagina; sper ca ai observat ca, la fiecare distribuire a postarii tale pe FB, apare un mesaj in care esti atentionat ca exista posibilitatea ca doar o parte dintre cei carora ai distribuit sa primeasca informatia

– Facebook-ul s-a transformat din site de socializare intr-un site in care esti sufocat de reclame platite, iar acest lucru s-ar putea sa declanseze, in scurt timp, o repulsie in randul utilizatorilor; gandeste-te ca tu ai pagina personala ca sa socializezi, sa te relaxezi, nu sa fi sufocat de reclame.

Ce recomand: posteaza informatia pe site-ul firmei, iar apoi distribuie link-ul pe Facebook.

Concluzie: nu va irositi resursele postand informatiile direct pe Facebook, postati link-ul cu informatiile care se afla pe site-ul vostru si care doriti sa ajunga la ahtiatii de FB.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns