Produse de proasta calitate pe Emag.ro

O noua comanda pe Emag.ro, o noua dezamagire

In luna decembrie 2019 am comandat de pe Emag.ro un aparat pentru masaj cervical cu infrarosu, avand 4 puncte de masaj, care s-a dovedit a fi porcarie. In luna ianuarie 2020 am comandat plin de incredere un aparat de masaj Relax Tone magnetic tratament cu raze infrarosu pentru tonifiere si masaj, culoare alb rosu.

Si surpriza!!! Intr-o vineri primesc prin intermediul curierului pachetul si cand il deschid – soc. Aparatul era alb albastru, fara raze inflarosu, inferior ca si calitate fata de cel comandat.

Cand analizez cutia, observ ca este deteriorata, iar cand o deschid ma loveste un miros puternic de igrasie. Ma uit in interiorul cutiei si observ ca lipseste si manualul de instructiuni in limba romana. Impresia despre acest aparat a fost a cineva la refuzat in trecut si apoi fost returnat.

Sun la cei de la eMag.ro si primesc asigurari ca se va prelua produsul sambata, iar o persoana de la firma care mi-a trimis aparatul ma va contacta. Si uite asa am asteptat in zadar sambata sa vina curierul. Marti sun iar la eMag sa vad ce se intampla cu returul aparatului si ca nimeni nu ma contacteaza de la firma expeditoare.

Ziua urmatoare soseste apratul alb cu rosu, il verific sa fie culoarea comandata si este facut si retur pentru cel alb albastru. Bucuros incep sa ma laud ca am primit aparatul, iar surioara ma intreaba daca are inflarosu. Increzator dau sa pozez aparatul cu inflarosul pornit si soc – aparatul este spart. Ma uit in cutie sa vad daca sunt bucatile de plastic cazute, ma uit in crapatura aparatului, dar nimic. Banuiesc ca a fost trimis spart, ca altfel gaseam bucatile de plastic.

Un nou telefon la eMag.ro, o noua plangere, un nou retur. Din cutie am remarcat ca lipseste si de aceasta data manualul de utilizare a apratului in limba romana. Promisiunea ca voi fi sunat de catre furnizaor a fost iar facuta, iar ziua urmatoare primesc sms de la furnizor in care scrie ca nu mai are aparat rosu cu alb si pot opta intre cel alb albastru sau inapoierea banilor.

Raspund prin sms ca nu port discutii in aceasta forma si daca doreste sa-mi afle raspunsul sa ma sune. In scurt timp suna telefonul si raspund. La capatul ,,firului,, o domnita plictisita dupa voce se prezinta si spune pe cine reprezinta (Doimag Top Online SRL) si-mi adreseaza aceiasi intrebare ca si in sms.

Logic ca refuz variantele si insist sa primesc produsul comandat, ca daca nu-l era pe stoc nu trebuia sa-l afiseze pe eMag si ca eu sunt uimit cum cei de la eMag.ro se incurca cu asa colaboratori bisnitari. Dupa vreo 10 minute de discutii pline de argumentari din partea mea am precizat iar ca doresc aparatul comandat, care sa nu fie lovit sau spart si care sa contina inclusiv varianta in romana pentru utilizarea lui.

In cele din urma am primit aparatul, fara varianta de manual in limba romana.

Nu-mi explic cum de se incurca cei de la eMag.ro pentru niste bani marunti cu astfel de colaboratori care comercializeaza chinezarisme si le aduce prejudiciu imaginii, in care au investit mult inca de la aparitia lor pe piata din Romania.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?