Profesionalismul de la service-ul Autoglobus Timisoara

,,Profesionalismul” celor de la service-ul Autoglobus Timisoara

In data de 4 martie 2011 am fost programat la service-ul Autoglobus din Timisoara cu masina de la job pentru revizie. Este un Spark din 2008, cu cateva elemente de tunnig pe exterior.

Pentru ca am grija de masina firmei de parca ar fi personala, m-am programat din timp la revizie, cu cateva sute de km inainte de cat era trecut in cartea de service.
Ajung la service la ora 08:45, se deschide comanda, dupa care dau in scris ce probleme are masina, pentru ca mecanicii sa remedieze.
Principala durere a mea era motorasul de incalzire care functiona doar pe treapta 4, fapt pentru care in masina era o galagie suparatoare de la cum sufla aerul.
In timpul exploatarii am sesizat ca motorul merge intrerupt, fapt pentru care am solicitat sa se inlocuiasca bujiile, 3 la numar.
Am mai specificat ca atunci cand virez spre stanga se aude pe fata un huruit de parca ara avea probleme la rulmenti.
Dupa ce predau cheia,iau loc in fotoliu pentru urmatoarele 2-3 ore, timp estimat de catre consultantul firmei pentru remedierea problemelor.
Am pus laptop-ul in functiune si am inceput sa-mi vad de treaba pe www.ghid-constructii.ro
Trece o ora, trec doua, trei, pana sesizez ca au trecut aproape 5 ore de cand am predat masina.
Incep sa ma tem ca masina este bolnava rau, ca doar nu-ti trebuie 5 ore sa inlocuiesti un filtru de aer, unul de ulei si unul de benzina, uleiul la motor si la cutia de viteze si o siguranta la motorasul de ventilatie.
Devin tot mai ingrijorat si incerc sa aflu ce se intampla, ca au trecut cinci ore si tot in asteptare sunt.

Articol complet pe: Autoglobus Timisoara

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns