Servire jalnica la restaurantul DAF din Giroc

De ce nu se imbunatateste servirea?

De cate ori ma aflu prin Giroc se intampla sa fie in jurul pranzului. Si de aceasta data s-a intamplat la fel cand stomacelul mi-a dictat directia. Si cum nu vreau sa ma cert cu el, insotit m am indreptat spre restaurantul DAF cu gandul la painiciile calde si delicioase.

Am luat loc la masa si in scurt timp a venit la masa o tantita cu ochelari, fara zambet, de varsta mea’ care ne-a preluat comanda. Specificatiile au fost clare, urmand se sa intoarca doar cu sucul meu, iar al doilea suc sa l aduca cand vine cu mancarea. La scurt timp se intoarce cu ambele sucuri, imi toarna in pahar alt suc decat comandat si da sa l deschida si pe al doilea, care a fost solicitat sa l aduca doar cand vine si mancarea.

Cand i au fost sesizare acest lucru a venit cu lamurirea ca mai bine ca a facut asa ca sa nu uita de el.Am ramas uimit de raspuns, in contextul in care numai de maxim 2 ore incepuse programul la restaurant, si a notat comanda. Daca pana acum nu avea zambetul pe buze, acum devenise incruntata tare. Fara a mai obiecta, pleaca.

Se intoarce cu ciorbita mea si cu painiciile mult asteptate. Soc. Painiciile erau tari si reci. Dezamagire maxima, dar raman pozitiv ca asa am sanse sa nu mi mai maresc cubuletul bine definit. Mi am mai revenit emotional dupa ce am savurat ciorbita, care era delicioasa.

Dupa ce am servit a reaparut sa debarseze la masa si in scurt timp a revenit cu felul doi, dar fara sucul care trebuia adus acum. Am ramas optimist ca il va aduce, dar nu s a intamplat.

Am ramas calm sa pot observa toate detaliile, ca sa pot relata in online intamplarea. Dupa insistente a venit cu sucul la masa si atunci m am uitat sa vad pe ecuson cum o cheama. Din pacate nu avea unul.

Ar fi fost de mare ajutor ca atunci cand merge cineva la restaurant sa i ocoleasca mesele la care serveste.

In urma acestei intamplari am cateva intrebari:

– de ce nu zambesc toti chelnerii?

– rotunjirea veniturilor nu din ciubucuri se fac?

– cine ii angajeaza si dupa ce iti dai seama daca este angajatul pe care ti l doresti in afacerea ta?

– daca au curs de chelner, nu sunt invatati si despre bunele maniere in relatia cu chelner-client?

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?