VIP de weekend by Peugeot 508
VIP de weekend by Peugeot 508…
Vineri spre seara in afara orasului mi-am inceput aventura la bordul noului model Peugeot 508, Active 2.0 HDI FAP, avand cutie de viteza manuala in 6 trepte, cu motor de 1997 CC si 140 de CP.
Culoare masinii fiind alba, ii evidentia foarte mult design-ul exterior, oferindu-i o alura de masina tinereasca, sportiva.
Trebuie sa recunosc ca din momentul in care am vazut reclama la TV cu noul Peugeot 508, dorinta de al conduce a fost foarte mare. Aspectul exterior m-a cucerit imediat. Era ceva diferit fata de ceea ce prezentase pe piata Peugeot pana acum.
Stacheta a fost foarte mult ridicata. Interiorul ti-a subliniat inca odata acest lucru, iar daca vorbesc la superlativ de calitatea materialelor si a formelor ce le evidentiaza, tot nu as putea reda in cuvinte senzatia de multumire ce ti-o confera.
Datorita dimensiunilor impunatoare, la inceput mi-a fost mai greu sa o conduc, dar vorbim de primele 5 minute, timp dupa care parca imi dadea senzatia ca o conduc de luni de zile. Iar acest lucru zice multe!
Incet, incet, am ajuns in traficul agitat din oras, unde masina a devenit in scurt timp vedeta, datorita soferilor care intorceau admirativ capul dupa ea. Acest lucru m-a facut sa devin mandru ca ma aflu la volanul unei masini de calitate.
La fiecare semafor admiram bordul masinii si de fiecare data descopeream cu placere cate o dotare de calitate cu care este echipata masina.
Dar eu am fost cucerit de acest model cu reclama TV, deci nu pot fi impartial si detasat cand vorbesc de masina. Si uite asa am ajuns la concluzia ca ar trebui sa invit macar trei soferi a unor marci de masini ce nu se lasa usor impresionati.
Iar cum printre preferatele mele se numara marcile Mercedes, Volvo si Skoda, am stiut pe cine sa invit.
Soferul de Mercedes
Prima reactie: ,,Ai castigat la loterie?”
Analizand exteriorul a fost indata cucerit, aducand cuvinte de lauda pentru design. Faptul ca are o dimensiune impunatoare, a fost un al doilea lucru ce a fost evidentiat si apreciat de el.
Dupa 5 minute de admirat, l-am poftit in masina, unde s-a instalat confortabil, coferindu-i posibilitatea de a se ,,holba” la bord in comodul si spatiosul scaun.
Calitatea si formele bordului sunt incantatoare, iar in momentul cand este luminat, totul primeste o nota de eleganta, lucru ce a facut ca respectivul sa se lumineze la fata si sa se comporte de parca primise o jucarie noua.
Soferul de Volvo
Prima reactie: ,, Asta este limuzina aia de la TV? ”
Datorita faptului ca ploua, a intrat direct in masina, motiv pentru care nu a putut incepe cu admiratul exteriorului. Fiind un cunoscator si pasionat de masini, a inceput sa descrie fiecare element al bordului, a design-ului, cu o asa pasiune de parca incerca sa-mi vanda mie masina.
Incantarea s-a citit pe chipul lui cand am inceput sa ne plimbam, mentionand si faptul ca este foarte spatioasa si dotariile sunt numeroase si de calitate.
La sfarsitul plimbarii ploaia a incetat si a putut sa admire exteriorul, mentionand ca si portbagajul este unul spatios, util pentru calatoriile de vacanta.
Faptul ca aceasta masina a reusit sa-l impresioneze, denota faptul ca masina chiar si-a depasit clasa din care face parte si implicit concurenta.
Soferul de Skoda
Prima reactie: ,,Wow, sa inceapa spectacolul! ”
Primul lucru ce mi-a cerut a fost sa ridic capota masinii, unde a remarcat amplasamentul motorului si spatiul mare ce exista in jurul lui, lucru ce permite acces la orice piesa componenta de sub capota.
Soferul de Skoda a avut placerea si onoarea de a merge alaturi de mine cu Peugeotul 508 pana la Brebu, motiv pentru care a putut sa vada cum se comporta masina pe serpentine, la urcare si caborare din punct de vedere a stabilitatii, cum reactioneaza suspensia si cum reactioneaza motorul.
Din momentul in care am parasit parcarea el a fost pe deplin cucerit de confort, lux, dotari si tot ce oferia masina.
Pe parcursul celor 300 de km am putut testa reactia soferilor din trafic, care plini de admiratie conduceau in dreapta mea pe prima banda si zambeau incantati de ceea ce vad. Printre acestia s-au numarat si posesori de Audi, Peugeot 407 sau BMW-uri.
La un semafor chiar am intarziat voit plecarea cu minim 5 secunde din momentul in care culoarea semaforului era verde, iar cei din urma mea nu m-au claxonat! Asta insemana sa conduci o masina impunatoare!
O alta reactie neasteptata a fost in momentul in care am trecut pe langa o parcare din apropriere de drumul spre Semenic, unde erau parcati soferi de Jepp-uri si luau pauza de tigara.
In momentul in care au observat masina, ne-au condus cu privirea pana ne-am indepartat.
Concluzie:
Peugeot 508 este o masina ce se impune prin design, dotari si tehnic, care are un consum mixt sub 6 L/100 km, usor de condus si adaptabila oricarui tip de sofer si de traseu.
Timpul va decide daca este o masina rezistenta pentru drumurile din Romania!
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!